Wednesday 12 March 2014

MAJLIS PENYATUAN CINTA | FARIENA & FADZLAM | (PERNIKAHAN & RESEPSI)


ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH 

Alhamdulillah, setelah beberapa ketika, akhirnya saya kembali menjejakkan tinta saya di blog yang sudah lama bersawang ini. Kesibukan sebagai seorang guru dan juga "part-timer" jurugambar perkahwinan membataskan waktu saya untuk mengemaskini blog ini. mohon ampun dan maaf sekiranya pembaca kecewa setiap kali membuka blog ini tetapi tidak ada gambar-gambar terbaru dari saya. 

Untuk kali ini, saya akan berkongsi beberapa gambar dari majlis perkahwinan sahabat baik isteri saya, yang juga General Manager Schumizy Photography, Izyan Hamizah, iaitu Nurul Fariena yang telah selamat disatukan bersama pasangannya, Mohd Fadzlam.

Pernikahan dan resepsi telah berlangsung di Kuala Terengganu, manakala majlis bertandang pihak lelaki pula telah diadakan di Jengka, Pahang.

| CREATE THE MOMENTS | CREATE THE PICTURES | ONLY FOR YOU |

















No comments:

Post a Comment